DOPET MED STORT D



Detta är inte inbjudningskortet till Prinsessan Estelles dop men väl till våran egen prinsessas
dop tidigare i år. Jag gjorde korten i samma design som till lillprinsens dop, denna gång i rosa
toner.



I kortet står alla Märtas namn och deras betydelse. Även detta hade vi i lillprinsens kort.

God dag!

22 maj 2012 och dags för Prinsessan Estelles dop i Slottskyrkan. Och vilket underbart dopväder vi har idag, strålande sol. Hade jag befunnit mig i Stockholm hade jag passat på att köpa mig en Estelle bakelse från Magnus Johansson Bageri & Konditori. För vad sägs om "vit choklad/vaniljbavarosie med jordgubb och champagnecurd på krispig mandelbotten", gott eller hur?

Ha en bra dag!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0