VÅR MIDSOMMAR



Här kommer lite bilder från vår midsommarafton. Någon dans runt midsommarstången
blev det dock inte. Lillprinsen ville inte dansa just då och lillsessan sov sött i vagnen.


Mysigt att sitta på picknickfilten och fika. Sten hade fått en söt liten gubbkeps
som han skulle ha på midsommarafton men tyvärr satt larmet kvar på den så
det blev inget med det, hmmm..


Märta i sin midsommardress.


Med oss i picknickkorgen hade vi latte från Starbucks.

Hej Tisdag!

Vilken härlig midsommar vi har haft. Picknick på Djurgården, mat hemma hos min syster och firande av min svåger. Skönt med lite längre helgledighet.

Här sitter vi på altanen och njuter av att solen tittar fram mellan regnskurarna. Idag har mina föräldrar, min syster och systerdotter Emma varit barnvakt till lillprinsen och lillsessan då jag har varit på lunch med fina vänner. Kändes jättekonstigt att få sitta i lugn och ro och äta och prata. 

Ikväll är det äntligen dags för "Allsång på Skansen" och "Morden i Midsomer", sommarprogrammen med stort S.

Nu ska vi fortsätta njuta av solen så på återseende.

Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0