NYA BÅGAR


Hej hej!

Åh, vilket härligt väder vi har. Solen strålar och det känns som våren snart är här. Jag skrev i ett tidigare inlägg att mina favoritsolglasögon har gått sönder och nu är jag på jakt efter ett par nya i pilotmodell. Hittade dessa från Lindex. Gillar vitt men det jag tvekar på är toningen på glasen. De ser lite grön/grå/svarta ut och vill gärna ha bruna glas så då kanske det blir...


dessa istället och som går i guld och med bruntonat glas eller så slår jag till på ett par....






rosa!! Kanske det får bli två par? Ska ta en tur till butiken för att se hur de ser ut på. Hoppas de passar för gillar även priset på bågarna. Bildkälla: Lindex online shop

Ha en fin dag i solen!

Kram

å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0