MER VÅRINSPIRATION








Härligt med allt nyinkommet i butikerna och finns en hel del fint som jag kan tänka mig till Liten och lillprinsen. Självklart är det kul att kunna matcha deras kläder med varandra. Har alltid gillat PO.P:s klassiska ränder och kul med lite modernare varianter.
Källa: Bilder från Polarn O. Pyret.


Hallå hej!

Sitter här i soffan och minisarna sover, hör verkligen inte till vanligheten att lillprinsen sover på dagarna men idag så orkade han inte hålla sina blå öppna efter mellis. Lille skrutten min! Efter lunchen gick vi ut på tomten för jag ville skotta på baksidan och för lite pulkaåkning. Skönt att komma ut en stund och lika mysigt att sjunka ner i soffan och mysa framför tv´n efter mellis. Han vaknade hyfsat tidigt imorse så jag förstår att han slocknade nu. 

Så nu sitter jag här med en sovandes liten kille brevid mig och har datorn i knät och en latte i handen och passar på att surfa lite efter vårinspiration. Men inte så länge för jag ska fortsätta med städningen här hemma. Började imorse men sedan har det varit ständiga avbrott för mat till Liten, laga lunch, tvätta Liten, några blöjbyten och ytterligare några blöjbyten så jag kom inte så långt. 

På återseende och kram!

å 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0