LITEN FYRA MÅNADER



Mammas och pappas lilla tjej blir fyra månader idag. Här får hon en öm kram av sin käre storebror som är så gullig mot sin lilla syster. Tänk, för fyra månader sedan hade vi nästan precis kommit upp på BB och Liten låg i min famn och sov och sov. Hon var så ny och luktade så gott.

Välkommen fredag och helg!

Äntligen säger jag bara nu när fredagen och helgen är här. Ska bli så skönt med helg och få vara lediga tillsammans hela familjen. Underbart också att vi inte har något inplanerat utan vi ska bara ta helgen som den kommer och få känna av att få bara vara. Det enda som vi skulle behöva göra är lite småfix här hemma.

Idag har jag träffat mina vänner M och U som fick varsin liten i november och idag fick vi äntligen ihop en liten dejt. Vi träffades hemma hos U i nya huset och det var så kul att få ses med våra små och att få se huset, superfint och mysigt. Liten sov nästan under hela träffen, hon vaknade en liten stund för lite mat innan det snart var dags att packa ihop och promenera hemåt. Tack M och U för en fin dag och för allt prat, längtar tills vi ses igen!

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och nu blir det filmen "Män som hatar kvinnor" eller QX-galan, om jag orkar hålla mina bruna öppna så länge.

Önskar er en fin helg!

å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0