HEMMADAG



Underbara tulpaner, så härligt med färska blommor på bordet. 

Hej söndag!

Kikar in här lite snabbt för att säga hej.

Helgen snart slut och en ny vecka börjar imorgon. Här går det undan. Som rubriken avslöjar så har vi en hemmadag idag. Lillprinsen fyller år på tisdag och vi har fixat lite här i hemmet inför den stora dagen. Kalaset blir visserligen på lördag men självklart ska han firas på tisdag också med ett litet kalas.

M och lillprinsen är ute på baksidan och åker pulka. Jag ska snart börja med matlagningen, ikväll blir det Nikkaluoktasoppa.

Önskar er en fortsatt fin söndag!

Kram

å

Kommentarer
Postat av: birgitta pettersson

oj vad tiden går fort, då Sten föddes satt jag på bussen i Haparanda med 27 grader kallt och mycket snö

Jag var på väg med mina jobbarkompisar till IKEA.

Vi sänder en hälsning och ett Stort Grattis till killen. Vi har också tulpaner på bordet, Hasse kom ihåg våran stora dag.

2012-02-20 @ 17:13:15
URL: http://liteta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0