EN HELHELG

 
Här åker vår lille bilkille iväg i en lastbil med en grävskopa på släpet. Kolla minen, helt
överlycklig att få köra en bil alldeles själv.
 
Äventyrsbanan måste man ju också testa, gäller att vara fokuserad när man ska hålla
balansen.
 
En stark kille som orkar hänga i ringarna.
 
Tittut!
 
Oj, vad kul det var!
 
Lillgumman blev trött av att titta på alla spännande bilar och tog sig en liten nap.
 
Mamma och pappa fick biljetter till Mikael Wiehe-konserten av min syster och mig. Har
själv inte lyssnat på honom så mycket men så bra konserten var med många fina låtar. 
 
En liten gymnast på bommen.
 
Vilken helg vi har haft!
 
Helgen som passerat har varit hektisk men härlig. Det roliga började i fredags kväll då var vi på middag hemma hos fina vänner. Vi åt god mat och drack rosa bubbel, så trevligt! Lördagen tillbringades på Lådbilslandet i Nykvarn och direkt vi kom hem därifrån var det dags för mig att gå på Mikael Wiehe-konsert på Jazzens museum i Strömsholm tillsammans med mamma, pappa, moster, syster och min äldsta systerson. På söndagen var vi i Vilstahallen då lilleman skulle prova på gymnastik, han var så duktig att göra alla saker och följa instruktioner. Stolta vi blev M och jag.
 
En helg med full fart helt enkelt men så så underbart trevlig. 
 
Nu är lilleman på förskolan och innan det är dags att hämta honom ska jag ägna mig åt lite hemmafix och ringa lite viktiga samtal. 
 
Hoppas ni alla haft en fin helg och att ni fått en bra start på veckan!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0