TID FÖR MAMA



Liten sover gott på sin fäll i vardagsrummet och jag har haft en stund för mig själv här hemma med en god och efterlängtad latte, senaste numret av Mama och Melissa Horn på Spotify. Lillprinsen och M är i Vilstahallen och tittar på kusin Emma, hennes gymnastikförening har öppet hus. Skönt att få lite tid för sig själv. Jag har dock inte bara slappat utan även fixat med inbjudningskorten till Litens dop. Det är verkligen avkopplande att få sitta och pyssla och jag är så dålig på att ta mig tid för pyssel och fix. Blir sugen på att ta tag i lite smyckestillverkning som har legat på hyllan ett tag. Tid kanske man har men just nu är familjen och våra små kottar prioritet nummer ett.


Omslaget på detta nummer gillar jag, lite lite mörkare toner men ändå ljuvt och stilrent. Som jag har berättat om tidigare har jag fått årsprenumeration av Mama de senaste två åren och får se om tomten har med sig en till i sin säck i år. Nu blir det en sväng ner i källaren för att ta fram julgranspyntet för planen är att granen ska kläs senast imorgon. Tänk att det redan är dags att tända det fjärde ljuset i adventsljusstaken imorgon.

Hoppas ni alla får en fin lördag!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0