DAN FÖRE DOPPAREDAN



Igår gick vi på jullov och det firades med fika när vi kom hem från förskolan.
Lillprinsen fick fira lite extra genom att han fick titta på DisneyJunior på datorn
vid fikabordet. Han mumsade i sig mellis så glatt och han glömde bort att ta en bulle,
lille skrutten.  

Liten sussar sött så sött. 

Snön ligger vit på taken endast Mamma är vaken!

Sitter här i köket med min dagliga morgonlatte och mina små hjärtan sover sött. Passar på att göra ett litet inlägg och sen ska jag läsa dagstidningen. Skönt att få lite egen tid innan de små vaknar, lillan har visserligen redan varit uppe och fått morgonmålet, och att få vakna till lite innan dagen sätter fart.

Dan före dopparedan är det alltså. Planerna för dagen är lite pyssel och mys, en sväng med dammsugaren och moppen ska det dock bli först. Kanske blir det en sväng till köpcentrumet för en sista liten julklapp. Var en sväng dit igår och då stötte jag ihop med två vänner som också fick varsin liten i november. Vi har tyvärr inte hunnit att ses något än men så igår så möttes vi alla tre av en slump. KUL! Nu var det bara en av oss som hade sin lilla med sig och hon var så underbart söt. Längtar tills vi ska ses igen i januari då vi planerat in en liten dejt.

Ha en bra sista dag före julafton och försök att inte julstressa!

Kram♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0