HÖST #2




Lite höstnytt till mamma! Kikade in denna poncho i Kappahls skyltfönster i morse
på väg till jobbet. Blir en sväng in i butiken i morgon efter jobbet, kanske går
jag från butiken med den i en påse. Bildkälla:www.kappahl.com

Detta inlägg är nummer två av mina höstinlägg. Publicerade ett inlägg i går men det hamnade tyvärr under det senaste inlägget. Förstår inte hur det gick till men lite märkligt är det. Är ju inte den mest tekniska tjejen så jag kan ha gjort något litet fel helt enkelt.

I dag blev lillprinsen hämtad på förskolan av sin faster Thilde och farmor. Självklart fick han göra något som han gillar, nämligen att åka buss. Bussfärden slutade nere på stan och i en leksaksbutik där han fick en fin bärgningsbil. Vilken härlig avslutning på veckans första dag!

Nu myser vi i soffan innan det strax är dags för lillprinsen att krypa ner i sängen. 

Trevlig start på veckan önskar jag er!

Kramar  

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Ponchon var jättefin,

verkar vara ett itplagg till hösten. Ska du slå till på den?



Hoppas allt är bra med er!

KRAM

2011-08-15 @ 19:50:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: åsa

Anna: Allt bara bra här. En poncho blev min i helgen!



Kramar!

2011-08-22 @ 19:40:18
URL: http://liteta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0