Guess what´s in the bag


Ni kan nog gissa vad som ligger i påsen från Lindex och som jag hade med
mig hem i går.......


Precis, den underbara skjortan från kollektionen Reese Whiterspoon IN
CALIFORNIA DENIM. Här väntar den på att få flytta in i min garderob för en
liten stund innan jag kan komma i den.


Tuffhet blandad med romantik. Fin kombination med jeans och volanger.

I går blev det en sväng till Lindexbutiken där det fanns en enda skjorta kvar och i en storlek som kan komma att passa mig. Lite svårt att prova den just nu i mitt tillstånd men jag chansar att den kommer att passa någongång i framtiden. Hade dessutom en kupong med 30 procent rabatt så för 174 kronor blev den min. Ett riktigt fynd!

See you!

å
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0