En kväll med IKEA



Välkommen IKEA-katalog 2012! Gillar omslaget, känns ljust och fräscht. Hoppas innehållet
är lika bra.

I dag har det varit en riktig måndag, jag har varit trött och regnet har öst ner utanför kontorsfönstret. Det har varit fullt upp på jobbet och jag har fått en hel del gjort men lagar och paragrafer har snurrat runt i mitt huvudet. Kan ju bli lite seg i huvudet när man är gravid och det har verkligen stämt i dag. 

Blev så så glad när jag kom hem och hittade IKEA-katalog 2012 i brevlådan. Så kvällen kommer jag att tillbringa i ena soffan med en kopp te och den efterlängtade katalogen. Kul att få lite inredningsinspiration och jag är härligt nyfiken på katalogens innehåll. Ska även titta på säsongspremiären av "Svenska Hollywoodfruar" på tv3. Detta förstås efter alla vardagsbestyren som en kväll kan innehålla.

Må så gott!

Kram å

Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej :)

2011-08-24 @ 14:05:22
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: åsa

Hej hej! Vad kul att du tittade in.

2011-08-28 @ 20:35:35
URL: http://liteta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0