CALIFORNIA DENIM


Reese Whiterspoon IN CALIFORNIA DENIM

Det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg denna denimskjorta från Lindex. Skjortan ingår i deras kollektion Reese Whiterspoon in California denim och är ett fynd, 249 kronor. Jag har ännu inte varit inne i butiken då det är lite svårt att prova en nu när jag har en "liten" mage. Men till det priset törs jag nog chansa och se om jag kan ha den senare. Jag är förtjust i lite ljusare denim som funkar till alla säsonger. Till hösten passar den perfekt till ljusbruna kängor, jeans, en poncho i den aktuella färgen camel och till det en stor skinnväska i ljusbrunt. Me like!

Nu "Svenska Hollywoodfruar".

Ha en fortsatt bra vecka!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0