Mammatid


Höstboost med piggtips passar bra i dessa tider. Förra helgen och veckan
som gått har varit fullspäckade så nu är jag lite trött och ska bli skönt med återhämtning.
Även om det har varit roliga saker så tar det på krafterna att ha schemat fullspäckat.

I dag är det sista lördagen i oktober och det innebär att vi ska ställa om klockan till vintertid natten till imorgon. Det kommer alltså innebära att lillprinsen kommer att vakna ca kl halv fem imorgon bitti. Härligt......

M är och hjälper vänner att flytta till deras nya hus och lillprinsen och jag är ensamma hemma. Han sover lunchnap nu och jag ska passa på att ta en lång och varm dusch med bodyscrub och hårtvätt. Efter duschen ska jag smörja in mig med Body Shops Body Butter Sweet Lemon som doftar alldeles underbart och fräscht. Som småbarnsmama (eller småbarnspappa) är det svårt att få "baravara-tid" men nu är det äntligen dags. Har sparat senaste numret av tidningen Mama till denna dyrbara stund. Sååå skööönt! (Jag vet, M är och kämpar på men han fick sovmorgon imorse)

Ha en härlig lördag! ♥

KRAM från å!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0