Ett par kängor till sonen och ett par kängor till mamma




Både lillprinsen och jag har fått varsitt par nya kängor. Vi gíllar de jättemycket
och de är såå sköna. Lillprinsen har fått ett par Timberland-kängor och jag ett
par från Face. Mina kanske inte är riktiga vinterkängor men ack så underbara.

Hej hej!

Nu var det ett tag sen jag gjorde ett inlägg så ni kanske tror att jag lagt ner bloggen men så är det inte. Tiden har bara gått fort helt enkelt, dagarna går i ett nu när jag har börjat jobba och lillprinsen går på dagis. Dagarna tuffar på och det är inte ett tufftuff-tåg vi åker utan snarare ett X2000.

Ikväll är lillprinsen och jag själva här hemma då M är ute på trevligheter. Lillprinsen har precis somnat och jag ska äntligen slå mig ner i soffan framför Idol.

På återseende, förhoppningsvis inom kort.

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: jessi

Fina skor!



Vad kul att du flyttar så nära! Då kan vi ju ses för fika ibland! Lycka till med packandet o flytten!



KRAMISAR

2010-10-17 @ 13:20:24
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilka fina inköp till mor & son!



GRATTIS till husköpet, sååå skoj :-)



kramar

2010-10-18 @ 15:29:21
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0