Välkommen lille Albin♥

I lördags morse föddes en liten prins som ska heta Albin. Det är lillprinsens (nu kanske storprinsen) faster A och hennes M som har fått en söt liten son. Längtar sååå att få träffa honom och självklart hans stolta föräldrar. Lillprinsen och jag har redan varit och tittat på presenter som vi ska ge lillkusinen. Det finns så mycket sött till nyfödda och kläderna i storlek 50-56 är så små och kan inte riktigt förstå att även vår lille son har varit så liten och haft den storleken.

Blir ett kort inlägg idag för har precis kommit hem från affären och veckans storhandling och ska nu fixa lite här hemma.

Imorn är det fredag och veckorna går som jag brukar säga så himla fort....

Kram!♥


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur?!

2010-05-07 @ 06:34:03
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vad skoj med en liten till i släkten :-)

Mysig fredag!



KRAAAAM

2010-05-07 @ 18:03:37
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag såg dina fina foton från Sunbyholm, tänk att vi liksom är på samma ställen så ofta! Nu får vi nog planera in en träff så vi kan ses! Jag kan tex nu på fredag, är ledig hela dagen för det är klämdag o så få barn på förskolan. Men du kanske har andra helgplaner då. Annars kan vi ses efter mitt jobb en vanliga dag!



KRAMAR

2010-05-09 @ 14:57:28
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0