Långklänning


Denna klänning låg i den fina påsen från Indiska

Nu på lördag då det är pingstafton ska M och jag på bröllop. Det är så underbart att gå på bröllop tycker jag, alla är glada och det är så kul att få klä sig lite extra fint. Jag har dock inte vetat vilken klänning jag ska ha på mig, det har lutat åt en klänning som jag använde på det senaste bröllopet vi var på men det har kännts lite tråkigt att klä sig i något som man redan har använt. Dessutom är det en kortklänning och jag har varit lite sugen på en långklänning. Men de som jag har hittat i butikerna har varit mer modellen av solklänningar och jag vill ha någon mer festklänning. Så jag blev så glad när jag hittade en klänning på Indiska. Den ingår i kollektionen som Jade Jagger har designat för Indiska och jag föll direkt för den när jag såg den.

Förresten så kan jag tipsa er om Indiska om ni är ute efter fina och fräscha tunikor och klänningar. De har fått in så mycket fint i butiken den senaste tiden och dessutom till hyfsade priser.

Helgen för oss har varit bra och mysig. Vi hade en helhelg i Stockholm och vi tog det bara lugnt och strosade i stan. Underbart skönt med miljöombyte ibland och att få komma hemifrån ett tag och det var verkligen längesen vi åkte iväg någonstans. Så nu har jag laddat om batterierna med ny energi.

Idag har vi en hemmadag. Lillprinsen sover sin dagliga nap och jag ska börja städa lite i köket, får se hur långt jag hinner........

Ha en bra dag!

Kram♥


Kommentarer
Postat av: jessi

Klänningen är jättefin!!! Såg den i butiken men jag är så kort och med former så passar inte i långa klänningar. Men kan tänka mig att passar dig perfekt!



Härligt med en helg i Stockholm, det kan aldrig bli fel!



KRAM

2010-05-20 @ 22:04:52
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

jag har svarat!



vet inte om min kommentar fastnade här men jag tycker klännigen är jättefin!

2010-05-20 @ 22:47:56
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

jag har svarat!



vet inte om min kommentar fastnade här men jag tycker klännigen är jättefin!

2010-05-20 @ 22:48:40
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0