Utedag


M hade med sig denna chokladkaka hem till mig igår till min tv-kväll och den
är mycket god, frisk och fräsch på något sätt.


Härligt att vara ute och leka när det är vår

I dag har vi haft en skön utedag. Då lillprinsen och jag skulle ha bilen i dag så skjutsade vi ut M till jobbet halv sju imorse och var där en liten stund. Sedan åkte vi ut till Kvicksund för en träff som vi brukar ha varje vecka med mina arbetskamrater och deras söta barn. Blev en härlig långpromenad bland alla fina hus och stugor och i skogen. Ett jättefint område i Kvicksund som jag aldrig har varit i.

Efter lunch där så var planerna att åka till Tuna Park för lite ärenden men vi styrde först bilen förbi min rara syster och kusin Emma. De blev jätteöveraskade och glada över vårt spontana besök och lillprinsen skrattade så glatt när han såg Emma. Vi hoppade studsmatta, gungade, lekte i lekstugan och sandlådan. Åh vad kul det var!

Så vi har i princip varit ute hela dagen och lillprinsen somnade direkt vi satte oss i bilen för att hämta M. Det tar på krafterna att vara ute i naturen och leka med sina kompisar och kusiner. Jag känner mig också rätt trött nu och ska snart krypa ner i sängen och läsa min bok, storlek 37 av Denise Rudberg, som jag fyndade på Smeloppan. Boken är en riktig "chiclit" och annorlunda mot alla deckare som jag annars brukar läsa.

Kramar å

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Låter som gårdagen var mysig, kul att göra spontanbesök.



Måste prova Marabou choklad, ääälskar choklad!!!

KRAAAM

2010-05-05 @ 21:13:56
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0