Stockholm i mitt ♥


I väntan på att tåget ska ta oss till underbara Stockholm


Äntligen framme                               Lillprinsen på NK


Hann med en sväng in på den underbara butiken Turquoise när lillprinsen sov


Mellanmål på Espressohouse på Vasagatan


Den här HM-butiken på Sergelgatan minns från min
barndom/ungdom att vi var inne i när vi var uppe i Stockholm


Här väntar vi på att M ska möta upp oss


En nap utanför Norra Real


En fika i vårsolen är aldrig fel


Sollentuna Centrum, ny och fräsch galleria



En lunch och fika på Sollentuna Centrum innan hemfärd

Förra helgen åkte vi en liten tripp till vår fina huvudstad. Stockholm är så underbart fint på våren och vi hade sån tur med vädret på lördagen. Solen strålade som aldrig förr och det var så skönt i värmen. Lillprinsen och jag tog tåget upp redan på fredag morgon och vi strosade runt lite på stan och spanade både bland butiker och i parker.
Gillar verkligen Stockholm och vi hade en toppenhelg!

Kommer ihåg när jag var liten att vi åkte alltid upp till Stockholm när vi hade sommarlov. Så när jag kommer till Stockholm så fylls jag med många fina minnen och en känsla av sommar på något sätt.♥

Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: jessi

visst är sthlm underbart o jag bara älskar turquise butiken!!!



så skoj att ses på måndag!!



kram

2010-05-26 @ 21:16:51
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Skoj tripp,

älskar också stockholm & längtar verkligen dit!



Mysig kväll,

massor med kramar

2010-05-29 @ 17:44:47
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0