Pingst


Lillprinsen och jag invigde våra nya jeansjackor igår

 
Efterrätt på Ming Palace                    Lillprinsen gillar att åka helikopter


Dagen avslutades med Ceasarsallad på Waynes

God morgon god morgon! Härligt med strålande sol ute idag. Jag har precis tagit en härlig dusch och mina älskade prinsar sover fortfarande. Ska snart sätta mig vid frukostbordet och läsa dagens tidning.

I dag ska M och jag på bröllop här i stan, ska bli sååå kul. Jag ska nu på förmiddagen gå ner till  Makeup Store för att bli sminkad. Sen blir det hem för att snabbt byta om till finkläder och bege sig till kyrkan. Vigseln är i Fors kyrka så vi har ju inte så långt att gå. Åh, vad det ska bli mysigt att se K och M komma in i kyrkan. Spännande att se hur klänningen ser ut. Jag vet att de kommer att vara så fina.♥

I dag ska även lillprinsens snälla kusin Gustav konfirmera sig. Tyvärr krockar det med bröllopet så lillprinsen får vara den som representerar vår familj idag. Men det är konfirmationsdag imorgon också så då kommer även M och jag. Lillprinsens kära mormor och morfar ska vara barnvakt och sedan har ju han hela kusinskaran som med garanti kommer ta hand om honom också. Tror att lillprinsen kommer att bli riktigt bortskämd idag.

I går hade lillprinsen och jag en heldag med kära mor/mormor på stan. Först bjöd hon oss på lunch på Ming Palace sedan blev det shopping för resten av dagen. Vi tog även en promenad till Tuna Park och där avslutade vi dagen med varsin latte på Waynes. Tack kära mormor för en mysig och trevlig dag! 

Lillprinsen fick även i går sina andra par skor, denna gång ett par vita sandaler på Vincent Shoe Store som jag har spanat in en lång tid. Såg de första gången i vintras i deras katalog och igår så blev de äntligen lillprinsens. Tackar tackar snälla mormor och morfar för hans första sandaler.♥

Önskar er alla en trevlig pingst!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Skoj med bröllop,

hoppas det blir en lyckad dag!



Massor med kramar

2010-05-22 @ 09:57:23
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0