Min första bloggfika


Fina Jessi på Sylvia




På väg mot första bloggfikan

I dag har jag varit på min första bloggfika och det var med fina och härliga Jessi. Vi fikade på Sylvia och det var riktigt trevligt så jag ser fram emot fler "bloggfikor" med Jessi. Nu hann vi inte prata så mycket eftersom lillprinsen hellre ville gå runt på fiket istället för att sitta i sin stol men som sagt vi får prata mer vid nästa bloggfika. På väg till Sylvia kändes det som jag skulle träffa en kär gammal vän trots att vi aldrig har träffats tidigare. Tänk vad bloggvärlden öppnar upp dörrar för möten med nya och trevliga människor. Tack för en mysig fika Jessi!

Nu ska jag titta på fortsättningen av Kommissarie Winter, förra avsnittet var ju riktigt läskigt och hoppas detta också är det.

Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Tack ska du ha! kul att ha en ny kompis som bor så nära! Vi får ta den där räkmackan på tingsgården snart!



kram

2010-06-01 @ 13:08:17
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0