Jade Jagger for INDISKA


Mitt inköp lades i fint silkespapper och påse. Nyfiken på vad det blev?


Så mycket fint på Indiska

Här har det varit fullt upp några dagar så det har inte funnits tid riktigt för bloggen men så kan det vara ibland. Jag har varit trött på kvällarna och de har därför inte blivit så sena. I måndags somnade jag mitt i den nya serien på TV4, Kommissarie Anna Travis. Lillprinsen har börjat vakna lite tidigare på morgnarna nu och sover inte lika länge på dagarna så det är ett helt annat tempo nu.

Imorse när vi var ute på vår morgonpromenad gick vi förbi stan och stannade inne på Indiska för att titta på den nya kollektionen som Jade Jagger har designat för Indiska. Hittade många fina saker som jag gillade, bl.a. två tunikor, en klänning och en sjal. En sak fastnade jag riktigt för och den fick följa med hem i en påse. Tänk vad kul det kan vara att shoppa ibland.

I morgon är det helgdag och då ska vi hem till lillprinsens farmor och grilla. Hoppas det blir fint väder, just nu när jag tittar ut genom fönstret ser det ut som om det ska börja regna. Vår var är du? 

Önskar er alla en fortsatt bra vecka!

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Kul som alltid med shopping,

har inte sett kollektionen för Indiska men har hört att det ska finnas mycket fint.



Hoppas ni har en skön fredag,

kramar Anna

2010-05-14 @ 17:56:58
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Helt underbara inredningsaker som hon hade desginat!!!



jag har mailat dig!



kram

2010-05-14 @ 18:13:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0