Härlig Valborgsmässoafton


 
 
Härlig ensamtid, (mörka bilder pga tagna med mobilkameran) 


Valborgsmässoelden

Åh, vad det var underbart att gå till Gamla Stans Spa och salong i fredags. När jag kom dit fick jag först byta om till kimono och tofflor och sedan slå mig ner i superskön liggfåtölj och dricka te med kanel och ingefära. Sedan började behandlingen med bodyscrub för att ta bort döda hudceller. Efter det dusch och sedan fick jag krypa ner i aromabad med citronmellis, en aromaolja som är avslappnande och lugnande. Så skönt! Efter badet fick jag helkroppsmassage med varma stenar. Det var så avslappnande att jag försvann emellanåt och slumrade till lite. Riktigt riktigt avkopplande och så underbart ljuvligt. När behandlingen var färdig fick återigen slå mig ner i fåtöljen och blev serverad nyponte och frukt, torkade bär och nötter. Mmmmm.........Om jag var miljonär så skulle jag bjuda alla som jag känner på en sådan behandling som jag var på för det var alldeles alldeles underbart..............

Valborgsmässoafton var mysig. På eftermiddagen var lillprinsens kusin Emma här på besök. Vi fikade och fixade med pärlor. Emma gjorde två jättefina halsband. På det ena så stansade hon in sitt namn på ett hänge. Superfint! När M kom hem så åkte vi alla ut till Emma och familj för att grilla och umgås. Självklart blev det en promenad till valborgsmässoelden också. 

I går tog vi en tur med bilen till Västerås. Lunch på Ikea och sedan en tur till Mediamarkt där vi köpte senaste skivan med Melissa Horn. Så på vägen hem blev det underbar musik i stereon tillsammans med en latte från Statoil. 

Hoppas ni alla har haft en mysig valborgshelg!

Kram♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Vi var också på Ikea Västerås!!! Men var där eftermiddag vid femtiden. Vi går liksom om varandra!

Det ser helt ljuvligt ut med gamla stans spa.. vilken oas det är.



KRAM

2010-05-02 @ 23:24:33
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0