Vårtecken


Krokusar från S och U                           Äntligen en filmkväll

Fick en söt blomma av tjejerna i lördags. Tack tjejer! Krokusar är verkligen ett riktigt vårtecken. Missade i förra inlägget att lägga in bilden. Råkade istället bli två bilder på tulpanerna. Ibland är jag lite snurrig......

Igår så blev vi bjudna på lunch hos mormor och morfar. Det var jättegott och det är så skönt att slippa laga mat ibland. Fick även med oss mat hem så vi behövde inte laga mat idag heller. Tackar tackar!

Jag har alltid gillat att se på film och nuförtiden blir det inte så mycket av det för M och mig men igår så hyrde vi "Sommaren med Göran" som jag har velat sett länge. Den var bra och vi skrattade en del. Avkopplande emellanåt med filmer där man inte behöver tänka så mycket utan bara titta och få lite underhållning. Nästa film som jag vill se är "Luftslottet som sprängdes". Hoppas vi kan se den i helgen som kommer.

Förresten på tal om vår så är det sommartid om två veckor, tjoho!

Ha en skön kväll!

kram å


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0