Välkommen solen


Till kaffet blev det IKEA Familytidning+nya chokladen 


Kan själv!
 
Vilket härligt väder vi har haft idag. Det har varit så skönt i solen och jag har använt solglasögonen för första gången i år. Härligt!!

I dag har lillprinsen och jag varit och ätit lunch med några av mina arbetskamrater då en av oss ska börja på ett nytt jobb. Åt på Royal India som jag inte har varit på tidigare. Det var riktigt gott, kan rekommenderas. Kanske det får blir hämtmat därifrån på lördagkväll då det är final i melodifestivalen.

Efter lunchen blev det en promenad till Colorama, som har flyttat från Tuna Park till Kungsgatan, för att titta lite på deras sortiment och sedan gick vi in på Willys och handlade med oss lite saker hem. I påsen från Willys hamnade bl.a. en chokladkaka, Fazers nya Geisha Dreamy Caramel.

När vi kom hem blev det eftermiddagsfika för lillprinsen och mig sen har vi gått runt i lägenheten. I veckan gick han två, nästan tre steg, alldeles själv. Min lilla skrutt börjar bli stor.........

Det är så skönt att det är ljust så länge på kvällarna nu. Om tre veckor är det sommartid så då kommer det att vara ljust ännu längre. Längtar så till våren nu och ljuset. Samtidigt får man inte glömma bort det som är här och nu.  

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0