Ny vecka


Det blev Keldas fisksoppa till lunch med hembakat bröd

Älskar tulpaner för det är tecken på att det snart är vår

Då var det måndag igen. Veckorna bara rusar iväg och jag är redan inne på min tredje föräldralediga vecka

Helgen som har gått har varit en riktigt mysig helg förutom att lillprinsen är förkyld igen. I lördags var mina rara vänner S och U här. Äntligen får man verkligen säga för de tre senaste gångerna vi skulle ha träffats så har vi varit tvugna att ställa in pga av sjukdomar. Men nu äntligen fick vi träffas. Alltid lika kul när vi ses. Då vi inte ses så ofta tillsammans alla tre så har vi en hel del att prata om och det blev många glada skratt. Vi konstaterade att vi alla har fått mycket längre hår än sist, verkligen ett tecken på att vi inte har setts på länge. Hoppas att det inte går så lång tid igen innan vi kan ses nästa gång. Tack tjejer för en mysig dag!

Just nu sover lillprinsen. Stackarn har blivit förkyld igen och han snorar och hostar. Tycker så synd om min lilla älskling. Han har inte haft någon större matlust och vill vara i min famn så mycket som möjligt. Förhoppningsvis blir han frisk snart.

Önskar er alla en bra start på veckan!

å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0