Mysig dag igår


Lillprinsens present...................               och min, mums!

Igår hade vi en mysig dag. Lillprinsen var mycket bättre igår så det kändes skönt. Vi hade en innedag och på eftermiddagen kom hans älskade mormor och morfar på en fika. De hade med sig en söt present till lillprinsen och goda nybakade limpor från Janelings. De hade även köpt med sig en stor kanelbulle till mig. När de myste med lillprinsen passade jag på att fixa med lite tvätt. Skönt med lite barnvakt ibland.

Hade tänkt att titta på Cougar Town igår men orkade inte vara uppe tills det började. Eftersom lillprinsen har varit förkyld så har det varit lite oroligt några nätter. Han har vaknat många gånger och har velat sova på mig så ingen av oss har sovit något vidare bra. Men i natt så har han sovit hela natten. Gör så ont i mig när min lilla älskling inte mår bra. Känns så skönt för hans skull att han mår bra nu och är pigg.♥

Idag blir det en promenad på eftermiddagen, ska träffa mormor. Ska ta en sväng till Panduro, gillar att gå därinne och titta alla saker man kan pyssla med och allt man kan skapa. Är sugen på att sy en tunika så det kommer att bli en titt på deras tyger. Blir så sugen med att fixa med olika saker nu när våren kommer, blir så inspirerad av solen och ljuset.

Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: jessi

Jag har läst ikapp hos dig, det verkar som ni har haft det bra!



jag tycker janelings bullar är så goda, har ju nära dit så ibland efter jobbet slinker jag in och köper hem till eftermiddagskaffet!



KRAMIS

2010-03-19 @ 13:30:13
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0