Kalashelg!



 
Kakbordet på min födelsedag


En latte och gott i bilen på väg till Örebro, lillprinsen håller koll på pappa



Supergod Pasta Carbonara på Marieberg Galleria

Åh, vilken härlig helg det har varit. I fredags var det kalas här hemma då jag fyllde år, i lördags hade vi en liten familjeutflykt till Marieberg Galleria utanför Örebro och i söndags var vi bjudna på kalas. Så igår var jag lite seg och det blev en lugn dag.

Min födelsedag var jättemysig. När M gick upp på morgonen sov lillprinsen fortfarande så paketen från mina älsklingar fick jag vänta på tills M kom hem. På förmiddagen bakade lillprinsen och jag de obligatoriska kanelbullarna så gästerna skulle få färska och fortfarande varma kanelbullar. Jag bakade cupcakes kvällen innan och de garnerades med frosting och pärlemokulor. Fick hjälp av lillprinsens kusin Emma med garneringen. Hon var jätteduktig på det och de blev jättefina. Sedan kom alla gäster på eftermiddagen och jag fick så många och fina paket. Tack alla!♥

I lördags hade vi planerat en liten familjeutflykt och jag var sugen på en tur till Norrköping men vädret var ju inte så kul så det blev Marieberg Galleria utanför Örebro istället. Vi har inte varit där på jättelänge och inte sedan de byggt om och till gallerian som har blivit jättestor och fräsch. Vi åt lunch där och strosade runt lite i affärerna. Hittade söta band på Panduro som jag ska ha till lite pyssel till lillprinsens rum.

I söndags blev det en liten promenad med vagnen innan det var dags för kalas igen där det bjöds på mycket gott. Så vi har haft en kalashelg helt enkelt och det har varit jättemysigt.

Snart är det helg igen och det ska bli skönt med lite långledigt. Hoppas vi får ett härligt vårväder.

Ha en bra tisdag!♥

kram kram

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Grattis i efterskott!



Vilken söt prins ni har :-)

Och kakbordet gör mig gaaalet sötsugen hihi



Kram Anna

2010-03-30 @ 21:01:13
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Stort Grattis i efterskott! Vilket smarrigt godsakbord.. mums!



Tack för alla krya på dig kommentarer hos mig! Idag bär det iväg till jobbet, skönt!



KRAM

2010-03-31 @ 07:21:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Martina

Oj oj vad mycket smarrigt det fanns på det där kakbordet! Glad påsk!

2010-04-02 @ 12:12:54
URL: http://attdansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0