Hej igen föräldraledighet

Då var man föräldraledig igen då, eller jag skulle hellre vilja kalla det föräldrajobbar för just nu är det full fart från morgon till kväll. Lillprinsen älskar att gå och gå och gå hela tiden och vad gör man inte för sin älskade skrutt än att följa med som stöd. ; )  Ska nog ta på mig en stegräknare för att se hur långt vi går hela dagarna.

Sju arbetsveckor gick verkligen fort och det har varit mycket kul att vara tillbaka och få arbeta lite och att träffa alla goa kollegor. Skönt att få sitta och äta i lugn och ro och att bara få fokusera på det man håller på med. Men längtan hem till lillprinsen har varit stor emellanåt.

Nu ska jag som vanligt titta på Halv åtta hos mig sedan väntar disken på mig.


SES!

å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0