God morgon onsdag

 
Lillprinsen hjälper till att frakta hem paketet(obs ej tungt)

I dag ska lillprinsen på ettårs-kontroll på BVC och han ska även få en vaccinationsspruta. Han sover fortfarande så jag ska passa på att fixa lite här hemma. Skönt att hinna plocka undan lite innan han vaknar för sen blir det väl till att promenera i lägenheten.

I går hade jag planerat en liten tv-kväll i soffan då jag sett fram emot en ny serie, Cougar Town med Courteney Cox. Men tyvärr så hann mina ögonlock falla igen innan serien hann börja. Var så trött trots att lillprinsen och jag sov ända till klockan åtta igår morse.

Tog en promenad igår i alla fall för jag kände att det skulle vara skönt med lite frisk luft. Har svårt att vara inne en hel dag och så hade vi en full papppåse som skulle till insamlingen. Men vad det var jobbigt med en promenad för all snö. Det är inte plogat direkt på trottoarerna och ett tag trodde jag att vi inte skulle komma någonstans. Först så är det fullt med snö där man ska gå så man får pulsa fram och sen när man kommer fram till slutet av trottoaren så är det en snövall!!! där man ska gå över gatan. Känner mig nog färdig med den här vintern nu och all snö.....

Under promenaden fick jag ett sms om att vi hade ett paket att hämta på Ica så då kändes promenaden direkt lite lättare. Vi har fått en ny åkpåse till vagnen av mormor och morfar som de beställt på nätet. Tack snälla!♥

Kram kram

Kommentarer
Postat av: jessi

Ja nog är man trött på vinter och snö.. längtar bara tillbaka till våren och Paris. Men den kommer väl snart hit med... hoppas!!!



Ha en bra helg!

2010-03-05 @ 08:34:07
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0