Välkommen måndag

Lillprinsen sover sin eftermiddagsnap

Ny vecka
och denna vecka ska vi på bröllop på lördag då min kusin ska gifta sig. Åh, det ska bli såå kul att gå på bröllop. Vet inte ännu vad jag ska ha på mig, väljer mellan en brun och en dimrosa klänning. Det är första gången vi ska på vinterbröllop och det tycker jag verkar så mysigt och annorlunda. Vad passar egentligen bättre än denna vita vinter som vi har nu till ett vackert brudpar.♥

I dag gick jag hem tidigare från jobbet då jag hade sådan huvudvärk. Känns lite bättre nu så förhoppningsvis är den borta tills i morgon. Ingen bra start på veckan direkt.........

Önskar alla en bra start på veckan och må så gott!

kram å

Kommentarer
Postat av: jessi

Kul att få gå på vinterbröllop, säkert stämningsfullt!



Hoppas du mår bättre med huvudvärken, aldrig kul att ha ont.



KRAMISAR

2010-01-26 @ 18:21:47
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: ullis

hittade just hit tack vare s:s blogg!



tjusigt påslakan ;-)



kram!

2010-02-15 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0