Rea rea


I morgon börjar Polarn o Pyret sin rea och såg i dagen tidning att Elin Maria också börjar sin rea imorgon klockan 8:00. Vi ska till BVC halv tio för att väga och mäta lillprinsen så jag funderar på om jag kanske hinner förbi Elin Maria innan. Vi ska på bröllop i januari och jag har ännu inte fått tag på någon klänning så då kanske man kan titta på Elin Maria.

Förra veckan fyndade jag en kappa på Sisters. Var nedsatt till halva priset och jag fick betala 600 kr. Skulle även behöva ett par stövlar som är varma men ända lite finare. Har sett ett par på Scorett som jag tyckte var fina. Ska ta en sväng förbi där i morgon och titta och prova. Behöver även ett par inneskor till mitt arbete då jag börjar jobba på måndag och lite kläder och och och.................listan kan göras lång över saker man behöver (läs vill ha).

Ha en trevlig torsdagskväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

vilken snygg kappa!

2010-01-11 @ 18:35:18
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0