Lugg


Skön avkoppling, latte och Dameras Värld.

God morgon! Blev inget inlägg igår. Var hemma lite senare igår och efter att ha myst med lillprinsen så tog jag tag i stryktvätten. Brukar stå och stryka framför tvn och tittade som vanligt på "Halv åtta hos mig". Blir så inspirerad att laga trerätters när jag tittar på det programmet så på lördag kanske.....Är jättesugen på lax och ugnsrostade rotfrukter.

Idag blir lillprinsen elva månader, puss lillskrutten.

I tisdags när jag var och klippte mig så blev det en toning i hela håret och så klipptes det lugg. Har varit sugen på det länge och i tisdags så vågade jag. Skönt med lite frisyr, mycket lättare för mig att ha utsläppt med lugg annars sätter jag bara upp håret och det var jag så trött på. Kul med förändring ibland.

Nu ska jag ta på mig min varma jacka och gå till jobbet. Blir Mix Megapol i hörlurarna. Skönt med fredag imorgon.

Önskar er en bra torsdag!

Kram

Kommentarer
Postat av: jessi

Hej!



Skoj med en bloggare från samma stad! Visst är det härligt att få håret fixat och mysigt att sitta o läsa tidningar o bara vara.



Nu ska jag kolla runt i din blogg!



KRAM

2010-01-21 @ 15:35:32
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0