God morgon årets första torsdag


Sitter här i vardagsrummet och myser för mig själv med frukost och tittar på Nyhetsmorgon. I dag ska vi träffa A och Å och deras söta sessor. Ska bli kul att ses då vi inte har träffats på ett tag. Sen börjar ju jag jobba på måndag så det kommer att ta ett tag innan vi kan ses igen.

Någon beställning av åkpåse blir det inte idag då Kronan har stängt fram till den 12 januari, hmmm.........

Skönt det var med en innedag igår. Fick lite gjort här hemma, bl.a. ställt in en bokhylla i sovrummet för att få in lite papper och pärmar. Är lite sugen på att göra om lite här hemma. Vill måla om i lillprinsens rum. Nu är det lattefärg i hela rummet och det är så tråkigt och rummet blir så mörkt och litet med den färgen. Är dessutom sååå trött på den färgen. Om vi målar om så blir det vita väggar. Har köpt en vit expedithylla från IKEA som han ska få ha i sitt rum. Vi har korgar till hyllan sen tidigare men de är naturfärgade och de vill jag också måla om till vita. Har många ideér och önskemål och vill gärna göra om nu idag!

Nu ska jag fortsätta med frukosten och läsa dagens tidning.

Önskar er en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0