Go kväll i stugorna

 
Tidningarna från M                       Lillprinsens present från mormor och morfar

Sitter här i soffan och tar det lugnt. Skönt att det är fredag i morgon, som vanligt har veckan gått fort. I går var jag i Uppsala på en temadag och det var ju riktigt snöoväder när vi skulle ta bilen hem så bilfärden hem tog ca 2.5 timma. Var riktigt trött när jag kom hem så det blev inte mycket gjort mer än en dusch och lite mat. Så när jag kröp ner i sängen tog det inte lång stund tills jag slog igen mina små ögonlock.

Hade fått två tidningar av min älskade M och då jag hade läst ut min bok passade de perfekt. Orkade dock inte läsa dem ordentligt utan orkade bara bläddra lite i dem. Läser mest böcker på kvällarna men tidningar är bättre när man är lite trötter.

I kväll blir det någon bok, får se vad jag hittar i bokhyllan.

Kram å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0