Brrrr...


Kan man inte gå ut får man åka pulka inne istället och mysa med nallen på fällen

Nu är det riktig vinter ute. Här är det nästen -20 grader ute så i dag har vi innedag. Blir alldeles för kallt för lillprinsen att vara ute nu. Även om man bäddar ner honom i vagnen så är blir det kallt om hans härliga kinder. Funderar på att köpa en ny åkpåse till vagnen, den vi har nu är visserligen helt ok men känns inte så varm. Har tittat på en åkpåse från Kronan men den finns bara att köpa i deras butik i Täby och jag tror inte vi har vägarna förbi där de närmaste dagarna. Får nog bli en beställning per telefon istället och så skickas den med posten. Kan även tänka mig en från 7am men de är tyvärr lite dyrare.

Ett av mina favoritprogram är Top Model som nu visas i repris på TV3 och jag ska faktiskt ta och se det med en kaffe. Gäller att passa på när lillprinsen sover.

Ha en bra trettondag!

Kram
å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0