Bara vara

 

I dag när jag slutade jobbet tog jag en sväng på stan för att strosa runt lite bland affärerna. Passade på då lillprinsen, hans faster Thilde och M var och hälsade på gammelmormor och gammelmorfar. Köpte med mig nya numret av Elle och det var så skönt att bara sitta där och ta det lugnt. Tycker det är så avkopplande att sitta i lugn och ro och fundera och som jag brukar säga "bara vara". Skönt att vara i nuet och njuta av stunden. Efter det så gick jag hem med en massa inspiration och energi och började göra lite helgfint (vi hann tyvärr inte det igår). Skönt att det äntligen är helg.

Nu väntar jag på att mina älsklingar ska komma hem så vi får ha lite fredagsmys.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0