Back to work

 
Tog en promenad från stationen till Södermalm i ett kallt Stockholm

Skön avkoppling på tåget

I går firade vi sjuårsdagen med en film, finalen i Johan Falk-filmerna, och jag var så trött efter första arbetsdagen att jag somnade i soffan i mitten på filmen.......får bli lite mer firande i helgen istället. Skulle kunna tänka mig att åka iväg någonstans och bo på hotell men det är lika mysigt att vara hemma med mina älsklingar.

Första arbetsdagen igår gick bra. Var på jobbet redan vid halv sju och började att packa upp mina saker som har varit nedpackade i lådor. Tyvärr så slutade min dator att fungera på förmiddagen så fram till lunch blev det många telefonsamtal för att få hjälp med den. Kunde låna ett annat rum under tiden min dator fixades. Får se om min dator fungerar imorgon.

I dag har jag varit på möte i Stockholm. Jag är ju inte så van numera att sitta still om dagarna så jag trodde att jag skulle bli trött på mötet men vi diskuterade många intressanta saker så det gick över förväntan.

Till tågresan hem köpte jag med mig Elle och en latte, det var riktigt skönt att få sitta där och koppla av med Emiliana Torrini i hörlurarna men samtidigt längtade jag hem till mina älskade så det var lika skönt att komma hem.♥

Nu ska jag ta mig en dusch sen blir det soffan ett tag innan läggdags.

Kram kram å

Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du får en riktigt trevlig kväll! =) kramar

2010-01-13 @ 19:59:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0