Hej hej

Nu var det ett tag sen jag gjorde ett inlägg men nu kände jag att det var dags. Det har varit lite fullt upp här med förkylningar, jobb, ommålning m.m.

Nu har jag alltså äntligen målat om lillprinsens rum till vitt och jag är helnöjd med resultatet. Det blev precis som jag trodde mycket fräschare och upplevelse av att det känns större. Så nu är det pysslet med smådetaljerna som stundar. Kul kul! I går började jag gå igenom hans kläder för att lägga undan de som har blivit för små och insåg att det är många klädesplagg som han inte har hunnit använda.

Nu har jag precis duschat och tvättat håret och ska sätta mig i soffan framför Halv åtta hos mig.

Hade planerat att göra ett inlägg om bröllopet vi var på i slutet av januari men då jag vill göra det i lugn och ro så har det inte gått ännu men det kommer. Det var iallafall helt underbart.♥

Hoppas det är bra med er alla

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0