Sjukstuga igen



På tal om att sova så såg jag denna fina pyamas på Lindex i går. Tror att lillprinsen
kommer att den få i julklapp av jultomten. Tycker den är helt underbar i mönstret och
färgerna. Bild från Lindex Shop Online.

I dag är jag hemma med lillprinsen då han förmodligen har fått magsjuka. Nu har han sovit hela förmiddagen och är på väg att vakna så jag ska ta hand om honom nu, mammas lilla skrutt.♥

Skönt att det är fredag och både lillprinsen och jag längtar tills vår älskade M kommer hem från jobbet.

Ha en mysig och skön fredag!

Kram

å

Kommentarer
Postat av: Faster

Usch då! Aldrig är det nog :-( Ge grodan en fasterpuss, hoppas det ger sig fortare än fortast!!

Kramar

2010-12-03 @ 16:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0