Mot huset!




Denna adventsljusstake, Lycka, hittade jag på Clas Ohlson i går och kände direkt att den skulle passa perfekt i vårt nya hus, men tyvärr så fanns den bara kvar i svart och jag ville så gärna ha den i vitt. Får kolla om den kanske finns i någon annan stad här i närheten. Bild från www.clasohlson.se

Denna helg är vår flytthelg och äntligen går färden mot vårt efterlängtade hus. Trots att jag ser fram emot flytten så känner jag ändå lite vemod att lämna vår lägenhet. Det här har ju varit lillprinsens första hem och här har han tagit sina första steg, kommer ihåg exakt vilken plats i vardagsrummet det var. Vi har trivts super här i vår fina lägenhet som jag nog ibland kommer att sakna. Kommer sakna den fantastiska utsikten, speciellt på nyårsafton då vi har stått på balkongen och sett ut över stadens silhuett och de fantastiska fyrverkerierna. 

Jag ska snart stänga av datorn och sen ska den packas ner i en kartong. Så jag vet inte när jag kommer göra nästa inlägg men förhoppningsvis inom en snar framtid.

Nu lite te och smörgås tillsammans med min finaste M.

Kram på er så länge och på återseende!

å

Kommentarer
Postat av: jessi

Välkommen till våra kvarter! Har tänkt på er och er flytt, hoppas allt gick bra.



Efter nyår kanske vi kan ses för fika, bor ju så nära varandra nu.



KRAM



Jessi

2010-12-20 @ 23:53:04
Postat av: jessi

skickar med mailen ifall du inte har den.



Kram

2010-12-20 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0