1 December 2010




 


Nog längtar man lite till våren när det är så kallt ute och när man ser dessa
bilder på vårmodet 2011 från KappAhl. Jackan längst upp till vänster tror jag
ska få flytta in i min garderob till våren. Bilder lånade från www.kappahl.com

I dag har lillprinsens älskade kusin Oskar namnsdag, GRATTIS GRATTIS!!!

Brrrrrrr
, vad kallt det har varit i dag. Nu är vintern här, kan man lugnt säga. När jag gick för att hämta lillprinsen på dagis var det så kallt att kylan nästan gick igenom min varma dunjacka. Känns som att det kanske blir en lika kall vinter som förra året. Jag hade tänkt att jag skulle ta en rask promenad i kväll men inser att det är så mycket skönare inne i stugvärmen så det får bli en annan dag helt enkelt.

Vi har fått den glada nyheten att vi kommer att få nycklarna till huset redan om två veckor och det innebär att vi kommer att flytta in i huset två veckor tidigare, Tjoho!!!! 

I kväll är det äntligen dags för veckans avsnitt av Bonde söker Fru men först en riktigt varm dusch.

Kramar

å

 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att ni fick nycklarna tidigare, grattis! Tänk att det snart är dags, jag hade liksom i mitt huvud fått för sig att det var läääänge kvar men sen är jag ju lite koko också ;-)



Hur har det gått med lägenheten? Blir ni av med den och slipper dubbelkostnaderna?



Förresten- superfin bild på S nedan, tänk så stor han blivit. Alldeles för länge sen jag fick träffa honom.. Kan vi inte leka någon dag?

2010-12-02 @ 19:25:19
URL: http://sarisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0